Rodeo Drive

Los Angeles är ju coolt. Vi sket i att fara till Universal studios. Det tar vi imorgon istället. Idag for vi till Rodeo Drive där alla stjärnor shoppar tydligen. Vi dödliga fick nöja oss med att fönstershoppa där istället.
Vi körde valet-parking och det var lite pinsamt när dom rulla fram rollsroyce bilar och andra lyxbilar och sedan kör fram en Ford nedtäckt av fågelbajs. Vi hade nämligen varit smarta några dagar innan och parkerat under ett träd för att få skugga. När vi kom ut dagen efter var bilen helt nedbajsad och vi rullar inte skitfresh nuförtiden.

Efter en superlunch for vi vidare mot Bel Air och tänkte spotta några kändisar. Vi kör igenom hela området och det är bara roligt att köra runt där om man är en häckbeundrare. För det är verkligen bara vad man ser. Stora och fantastiskt höga häckar, det ska dom ha credd för men man ser inte mycket annat. Nu var det dags att testa det fetaste shoppingmallet jag någonsin sett. Vi kom dit 16.30 och vips var klockan 21.00 och allt stängde.
Det som hände under den tiden var också att vi såg vår första kändis! Inte en dålig heller. Helt ensam var han också! Vi såg Nick Hogan. Jag blev lite starstruck när jag såg honom men efter intensivt viskande fick jag medhåll från resten av gänget att det verkligen var han. Shoppingen är genomförd och nu ser vi fram mot dagar på universal studios, long beach och så vidare.

Nu är det dags att rulla och ni får ha det jättemycket bra. Bilder kommer upp, ha tålamod!

/v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0