Mama, I'm coming home!

Då var det dags för denna resa att ta slut. Tänker man tillbaka till New York känns det som att det var år och dagar sen vi var där. Vi lämnade in bilen idag och det var helt sjukt att vi inte ens var nära på krocka eller något med bilen under de 43 dagarna som vi hade ett fordon i vår ägo.

Dagarna här i Vegas har i mitt tycke varit några av dom bästa på resan. Jag och Anders har suttit på första parkett när officiella Beer Pong mästerskapen avgjordes. The Strip är helt fantastiskt galen. Man blir lika hänförd varje kväll man går ut.

Vi checkade in igår i en svit på Planet Hollywood som ligger mitt i skiten. Inte tråkigt att se NHL slutspelen och NBA slutspelen på 3 meters projektorduken. Det blir väldigt många mental och actual pictures av denna situation.
Vi har hunnit avverka Hoover Dam också. Fett. Mer behöver inte sägas.

Känner mig extremt ofokuserad nu så det är nog bäst att avrunda. Misstänker att det här blir bloggens sista inlägg och det är lite tråkigt att jag inte kan leverera ett magiskt avslutningsinlägg men vi får hoppas att det händer något på hemvägen som gör att jag bara måste skriva ett till inlägg.

Avslutningsvis vill jag bara tacka alla som följt oss under denna resa och hoppas att våra små upptåg har underhållit er åtminstonde så att det var värt att skriva det besvärliga bloggnamnet!

Ha det fantastiskt bra och hoppas vi alla ses i helgen för då blir det en sjuhelvetes reunion when the boys are back in town!

/v


Kommentarer
Postat av: sophia

Det där hotellet ser ut att vara nåååååågra stjärnor bättre än pavlinia i ayia napa ;) hoppas ni haft det gött!

2011-05-24 @ 09:25:59
URL: http://hejsophia.blogg.se/
Postat av: meygol

så avis på er resa! ser ut som att ni haft det gryymt :)

2011-05-25 @ 18:52:43
Postat av: emmy

håller fast vid att du borde fortsätta blogga vidar!

2011-06-01 @ 21:17:26
URL: http://emmyemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0