L.A, straight out of Compton!

Hej!

Vi har gjort det. Vi har nått västkusten och därmed korsat USA från öst till väst. Alltså en tvättäkta Coast To Coast!

Nu är klockan 7 på morgonen och jag måste vara jetlaggad då jag förmodligen aldrig gått upp såhär tidigt frivilligt på en ledig dag. Var oerhört coolt att åka in till Los Angeles igår kväll då man som kommer från bergen. Det var upplyst till horisonten och staden verkade oändlig.

Hotellet vi hittade var såklart i ett dåligt område då Ankan så vänligt googlat upp adressen EFTER vi bokat det oavbokbara hotellet och läst åtskilliga kommentarer på det sanningsenliga forumet flashback. Efter nattlektyr som gjorde att Stefan och Anders numera kan Comptons hela historia utan och innan var vi redo att inta staden.

Nu när vi är här känns det väldigt lungt. Ett skapligt hotell med fantastiskt näringsliv bara runt hörnet. Denna lugna attityd delar jag gemensamt med två andra här. Den tredje är inte lika övertygad.

Idag blir det Universal studios och det lär inte bli annat än fett. Så dags för mig att googla upp adresser och kordinater till allt man kan göra i denna stad. Ni får ha överseende med de bildfattiga inläggen. Det är alldeles för drygt att gräva fram kamera, gräva fram kabel bara för att konstatera att någon annan tagit datorn medan man lekt detektiv.

Lev och må och vi hörs när det finns mer saker att berätta!

/v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0